EXCHANGES & RETURNS POLICY

Om du ångrar ett köp av partytillbehör eller dekorationer, eller vill byta en vara måste den vara i nyskick och du får inte ha brutit det emballage som den enskilda partyprodukten du vill returnera var förpackad i. Den yttre förpackning kan vara bruten men tänk på att du ansvarar för att varorna är lika väl emballerade när du skickar tillbaka dem, som de var när du tog emot paketet. Att ångra ett köp är i sin fulla ordning enligt konsumentköpslagen och vi godkänner returer inom 30 dagar, du bekostar själv returfrakten. Det gäller även vid byte av partytillbehör & dekorationer.

Reklammationer

En reklamation kan du göra om du får ett annat partytillbehör än det du har beställt eller om artiklarna är skadade på något sätt. Förutom att vi återbetalar köpeskillingen bekostar vi även returfrakten när du har fått en reklamation av partyprylar godkänd.

Så går det till att ångra eller reklamera ett köp av partytillbehör eller dekorationer

Om du vill ångra ett köp av partytillbehör & dekorationer som du gjort i vår butik online ska du, inom 30 dagar, skicka ett meddelande som innehåller ditt namn och adress, ordernummer eller fakturanummer, namn på varan det gäller samt information om varför du vill göra en reklamation alternativt ångrar köpet. När vi mottagit meddelandet skickar vi information om hur du går vidare.